понедельник, 11 ноября 2019 г.

WorldSkills Ukraine 2019. Запорізька область

24-26 жовтня 2019 відбувся перший етап конкурсу WorldSkills Ukraine у Запорізькій області за такими компетенціями:
  1. Зварювальні роботи
  2. Кондитерське мистецтво
  3. Кулінарне мистецтво
  4. Токарні роботи
  5. Електромонтажні роботи
  6. Слюсарні роботи
  7. Кладка цегли
  8. Підйом та транспортування вантажів
  9. Експлуатація та обслуговування залізничного транспорту

Переможці І етапу конкурсу WorldSkills Ukraine у Запорізькій області:




1 комментарий:

  1. "Бенджамін Бріел Лі був дуже професійним у всі часи, тримаючи мене в курсі всього, що відбувається. Якщо у мене виникли запитання, він завжди міг відповісти. Це була моя перша покупка будинку, я мало знав про процес кредитування, він дуже легко зрозумів речі, до яких у мене виникли запитання. Мені дуже подобалося працювати з ним ».
    Він займається кредитною службою, яка працює з групою інвесторів, які готові фінансувати будь-який проект або позичити вам будь-яку суму з дуже низькими відсотками. Зв'яжіться з Бенджаміном Бріелем Лі Електронна пошта: Lfdsloans@outlook.com Номер додатка: + 1-989 -394-3740.

    ОтветитьУдалить